home again

hej min saknade älskade blogg! Gosh vad jag är trött... Att springa runt i högklackat i stan är kul,men inte för länge,eller vad säger ni?
Hann  inte skriva så mycket imorse men vi åkte vid halv 11, föst till Barkaby, ni vet där dem har jätte billiga märkeskläder,sen till stan .
Det är alltid så mycket folk där, och det första ello och jag gör är att gå vilse såklart,haha! Det var sjukt länge sedan jag var i stockholms stad, (min pappa bor ju i sthlm,men har blivit att jag inte åker dit mer) så jag kommer knappt ihåg vart saker och ting ligger.
1 gång åt vi på donken på väg till stockholm,en gång i stockholm,och en gång ifrån stockholm = 3 gånger haha ,nyttiga...
Vi såg också min magdans lärares son på stan,vilket påminner mig om att magdansen imorgon är intställd eftersom hon ska göra en operation :/
Nu fryser jag jätte mycket eftersom jag nyss drack milshake så ska krypa ner i sängen och läsa en bok som jag måste skriva en bokanalys på till på fredag , "Anne Franks dagbok" heter den , någon som vet om den är bra? Ska tydligen handla om en ung jude tjej under andra världskriget och förintelsen,usch hatar sånt...blir bara så ledsen av att läsa om det,men sånt har ju hänt,och det ända man kan göra är att ta lärdom av det,så det aldrig händer igen.
Det kommer upp bilder från dagen senare


gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0