svar på massor med frågor

SKULLE DU HELST
1. pierca tungan eller läppen? -Tungan
2. vara seriös eller oseriös? - seriös,men inte tråkig,skillnad
3. Dricka grön eller röd mjölk? - grön
4. Brinna upp eller drunkna? - brinna
e som gör minst ont
5. Umgås med dina föräldrar eller vänner? - Vänner
SVARA ÄRLIGT
1. tycker du om någon nu? kär? jagtycker om någon
2. har du skolkat?  -  aa
3. varmt eller kallt? - hot;)
4. soligt eller regn? - Soligt.
5. fanta eller cola? - fanta
6. är du nyttig av dig? - för det mesta,men har blivit lite dålig på det på sista tiden!
OM MIG
1. vad heter du? - felicia
2. syskon? 5 ,och 2 styvsyskon men brukar inte räkna med dem
3. Vart bor du? - Uppsala.
4. Hur många barn vill du ha? - 0
5. Vill du gifta dig? - om jag hittar rätt kille
6. Favorit tid på dagen? - när solen är som starkas!
7. Humör just nu? - happi 
8. Sugen på just nu? - kladdkakan som jag och anna precis har gjort..den är snart klar!

HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA
1. Pussat någon? - jaa haha
3. Blivit kramad? - Jaa
4. Känt dig fånig? - jo hehe 
5. Saknat någon? - nej
6. Dansat galet? - neej. 
7. klippt håret? - Nej.
8. Gråtit? - Nej.


GREJER
1. Har du blivit jagad av polisen någon gång? - nää haha ,men det måste jag testa någon gång
2. Har du en hund? - ja,2 stycken
3. sover du helst ensam eller med någon? - med någon!
4. Tror du på spöken? - typ
5. är du mörkrädd? - aa ibland
6. Vad vill du ha just nu? -varmare väder!

KÄRLEK

1. Är du singel nu? jag är gift;)
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? - jaa. 
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? - jag vill inte uttryckamig om sånt här på bloggen,för har sivårt att få er o förstå vad jag verkligne menar
n4. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? - Nej
5. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? - nej
 
6. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? Jo..
7. Har du varit på en blind-date? - Nej.
8. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de? - Ja.
9. Saknar du någon av dina ex? - Nej
10. Somnat gråtande pga kärleken? - nej
11. Brukar du tänka på dina ex? - nej
12. Nån kärlekslåt som påminner dig om någon? - aa.

KOMPISAR
13. Har du nån bästa vän? - Ja.
14. Är du ofta med dina vänner? - aa
15. Vad brukar ni hitta på? - massor mer grejjor
16. Kan du vara dig själv med dina kompisar? - jaa
17. Vem vet mest om dig? - just nu tror jag det är anna

OM DIG
1. Hur lång är du? - ca 170
. Vart bor du? - Uppsala. 
3. Är du nöjd med ditt rum? - i love my room
4. Villken är din riktiga hårfärg? - ljus brun typ
5. Vad väger du? - vet inte
6. Är dina föräldrar skilda? - jaa
7. Gillar du skolan? - haha ja,fast nej
8. Hur svarar du i telefonen? - "hej ..det är gud linjen" hah,nej ibaland,men oftast "halluuu"
VAD

1. Åt du senast? - macka
2. Drack du senast? - vatten
3. Har du på fötterna? - inget haha
4. Lyssnar du på just nu - tvn är på.

5. Gillar du mest hos dig själv? evertything honey haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0