i'm feeling like a star,you can't stop my shine

Jag har inte kunnat blogga,faktiskt har jag inte kunnat göra någonting, har praktiskt taget legat i koma.
Igår mådde jag som sämst, sov timme efter timme, imose kunde jag inte prata fick bara fram pip när jag försökte prata,min röst var borta ,men jag har fått tillbaks den , nu mår jag mycket bättre.
Ska nog stanna hemma imorgon också känner mig fortfarande lite dålig, och vill helst inte smitta någon med den här jobbiga sjukdommen heller..
Idag var också första gången jag lyckas äta någonting,tror man också mår bättre efter det,hatar o ligga hemma o vara sjuk , och inte kunna göra någonting,såna stunder får en nästan och uppskatta skolan ;)


old pic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0