Bio

Idag vaknade jag vid 12 ungefär, drömde dem sjukaste drömmarna verkligen.
Vi fick socker och pankaka till frukost,jätte gott:D
Gick till centrum,laddade mitt kort, när jag kom hem var det en liten fest för min syster som som har fyllt sexton,så vi hade massa gäster över så fick lite tårta,mums.
Fixade mig osv, åkte vid 19:30 , vi möttes vid centralen, såg på "love and other drugs" ,tror min gamla pojkvän sen jag var ca 12 år var där, haha lite pinsamt.. Och sist jag var på bio råkade jag taffsa på en kille som satt bakom mig (trodde han var en stol) men saken är den att han tog inte bort sitt ben ju... sedan kom jag på att det var två ben och inte en stol,snacka om pinsamt,och vilken bitch blick man fick av hans flickvän haha.
Filmen var ialf bra, väldigt rolig rekomenderar:D Vi åkte hem senare, det var 3 killar på bussen som stirrade jätte mycket,brydde mig inte mycket om det men alla hoppade av bussen före mig,så blev liksom ensam med dom, sedan när jag skulle av ville dom ha en kram , så frågade dem mig en massa grejor, lite läskigt, trodde dem skulle kidnappa mig och typ våldta mig i en buske, så jag ringde min mamma haha, duktig flicka;) nej men på riktigt, man ska vara väldigt försiktig. Men vi hörs imorgon,pussen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0