halv dag

Halvdag idag..sjukt skönt,det gillas :)
Skolan var helt ok, åkte med Jessika hem till mig efter och vi väntade att Ello skulle komma hem till mig som var "sjuk" ,mötte henne vid centrum ,  vi gjorde sjukt galna grejer, haha det skulle vara roligt o se folks reaktioner om dem visste hur vi egentligen var..;)
Vi bakade och tittade sedan på "pet sematary",den var bra men riktigt riktigt läskig. Efteråt när vi skulle gå upp ur sängen vågade ingen och jag hoppade till en stol och försökte glida ut till lampknappen,haha svårt att beskriva, är lite små rädd efetr filmen , men jaa ändå måste man plugga :/ Vi hade sjukt roligt ialf ,pussen!:)

rekomenderar,om ni gillar scary movies.. vilket inte riktigt är min grej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0