I don't really know who you think i am,but i don't give a damn

tjena din gullunge;) Är fortfarande hos jessika ska sova här inatt.
Vi höll på jätte mycket med hennes DS det är skitkul,man kan ta kort och få det se jätte roligt ut, och spela in sin röst och ändra den , vi tjuvringde några med det,haha det var faktiskt en tjej som gick på det.
Ello och jessika bakade några jätte goda kakor,sedan fixade vi naglarna,så nu har jag rosor på naglarna:D
Vi åkte sedan till ello,det var en kille där på bussen som satte på arabisk musik i högtalare för att ragga... ett tips till er andra killar,härma inte honom.
Sedan åkte vi till mig,köpte chips vid en kiosk där,sedan på vägen var det hår och blod,fatta vad läskigt.. 
Ialf orkar inte skriva allt vi har gjort,känns som jag har glömt hälften,imorgon ska vi ialf på bio, ni vet..love and other drugs? den verkar rolig, sedan ska jag köpa en sak till dansen nästa vecka,
vi hörs imorn , natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0