I just wanna dance

Hej på er sötisar, idag är jag piggare,men fortfarande trött. Har inga planer för dagen, en så länge har jag tittat på tv och klätt på mig kläder,haha mycket till göra..;) Skulle kanske åka o bada i fyrishov med ello & jessika imorgon, men jag kom på att jag inte har ett sånt där papper man ska skriva på,men dom kanske kan skriva på något annat..? Jag vet inte.
Min bror är o ser på bio idag,vilket jag också vill göra, vill se "love and other drugs" ,den verkar lite rolig liksom.
Imorgon är jag ledig, tisdag är den första heldagen i skolan,onsdag är det halvdag, haha ,kan inte skolan alltid vara så..?:)

minnen.. haha ;)


Rihanna ft. David Guetta - Who's that chick ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0