today

Kunde inte komma in på internet imorse,så kunde inte skriva någonting då.
Vaknade vid 9.45,trodde från min drömm att skolan började 10.00 så blev jätte stressad,sen kom jag på att jag var ledig..;)
Fixade mig,sminkade mig och gjorde fruktsallad och smothie. När jag sen skulle sälla in smothien i kylskåpet ramlar allt ut över golvet,mattan,kylskåpet och väggen. Gosh !
Tog upp så mycket som möjlig men vid 2 tiden skulle jessika hämta mig,vi åkte ner till stan gick runt lite,såg många människor från skolan & jag tror vi såg mitt ex sen när jag va 12 år som vi brukade kalla "patte-ryck" haha,vågade inte fråga om det var han ,och förmodligen känner han inte igen mig så mycket som jag har förändats.
Vi mötte upp ello,gick till bibblan där var det en kille (som hade någon psykisk sjukdom) som snackade jätte roligt han ba "kolla...tjejer ! dom har hår mjukt som barbie dockor",eller vad han nu sa,svårt att hålla sig för skratt fast det egentligen inte är roligt att skratta år såna människor.
Lånade 7 olika böcker om smink , hehe. I februari ska vi på öppet hus i real gymnaset kanske vill börja i styist linjen där..,things i like. samtidigt finns det så mycket att välja emellan så vet inte riktigt.
Imorn blir det skola,sen ska jag åka till moster och mina kusiner o överraska dem ,min moster har viljat att vi ska åka till henne länge,eftersom hon sitter hemma med små barnen hela dagarna,vi hörs imorn puss ;)


det här hamnade..

här..mysigt va?


alla smink böcker osv:)


min kusin Max som jag ska hälsa på imorgon,visst är han bara för söt?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0