come on baby put your hands on my body like yeah

Har precis tittat klart på några avsnitt av"Keeping up with the kardashians" ,visste ni att Kim var förlovad? Hoppas det går bra för henne! :)
Har svårt att somna, jag kan sitta uppe till klockan 7 på morgonen utan att gäspa, jag lovar. Är riktigt pigg på natten . Men det kan jag inte,min pojkvän kommer hit vid 10 imorgon, så borde gå och lägga mig egentligen.
Vi ska dra och bada,om det blir bra väder det vill säga. Annars kanskevi åker & shoppar o äter i nån trevlig galleria. Eller bara stannar hemma o tittar på film kanske...? Som ni märker har vi inga fasta planer ! Men ett måste för imorgon är att plugga i minst en timme & träna.




Haha,ja såna här bilder b.l.a tar jag när jag tar mina dagens facelook bilder,kan aldrig vara helt seriös. Gamla,men gillar o spara alla bilder,kul o titta på sen :)

Kommentarer
Postat av: bella

vem är kim förlovad med :)?

2011-07-09 @ 20:42:02
URL: http://belladavis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0