bara lite tankar

Vad älskar ni mest med ert useende?
Jag tänker aldrig " ååh jag hatar mina ben,dom är så bleka" och sådana tankar, för jag är inte så självkritisk egentligen . Tror det stämmer lite att man ska tänka på det posetiva med sig själv för att lära sig älska sig själv.
Let's face it, ingen kommer någonsin bli perfekt, så ta dina fel och gör dom till något bra, och lär dig inse det vackra i det.
Vi har en sån liten begränsning på vad som är fint , och om vi inte har det som är fint, så är det vi har fult.
Jag är ingen angelina jolie. Med det perfekta håret,perfekta ögonen,läpparna,kroppen osv. Och jag tror inte ens självaste angelina jolie tycker allt med henne själv är perfekt.
Jag vet inte riktigt var jag vill komma med det här inlägget, men allt är vackert på sitt vis, och det är verkligen så . Folk tror att allt som är annorlunda är fult, varför? Det är något jag verkligen inte förstår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0