frågor & svar ;)

- i år har du:
lärt känna en ny vän: jaa
fått ditt hjärta krossat: nej har haft en och samma kille hela året !
träffat någon som förändrat ditt liv: jaa ,det har jag faktiskt
fått reda på att någon pratat om dig: joo faktiskt min syster sa att massa i skolan till och med i 9an pratar om mig..intressant,haha!
kysst en kompis: njaa haha,eller jo kanske x)!Det kan ha varit förra året men tror att det var det här året då vi lekte ryska posten hemma hos anna,då blev det massa pussande
- blandat:
vill du ändra ditt namn: nja,ibland men jag är nöjd med mitt namn !:)
vad gjorde du under din förra födelsedag:ehm det kommer jag faktiskt inte ihåg !:o
vilken tid vaknade du idag: 12:00 någon gång
vad gjorde du runt midnatt: jag var uppe och bloggade,hihi!
någonting som du längtar till: smålandresa med min pojkvän :)
senaste gången du träffade din pappa: i fredags
en sak du skulle vilja ändra i ditt liv:nej,men jag skulle bara vilja uppfylla mina drömmar!
vad gör dig irriterad: rätt mycket måste jag säga,för det mesta vissa personer
långt eller kort: beror på vad? :)
vad gillar du hos dig själv: jag gillar mycket med mig själv! Men mest med min personlighet gillar jag nog att jag aldrig dömmer
- din första:
operation: aldrig haft,låt mig aldrig ha!
piercing: öron
tatuering: har ingen :)
bästa vän: min första? haha don't know
sport: som jag gick på? Dns
husdjur: katter
vaccination: stelkrampssprutan för man väl som liten? :)
förälskelse: åh jag blir inte förälskad faktiskt... inte än så länge,jag älskar ju min pojkvän och så men jag blev aldrig föräldskad!
alkohol: öhm,öl tror jag smakade av mina föräldrar!
- vad är viktigast med motsatta könet:
läppar eller ögon: ögon
kramar eller pussar:kramar
kortare eller längre: beror på!
tatueringar eller piercingar: tatueringar.
tvättbräda eller arm/rygg muskler: kan man få båda? hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0