heey babe i love summer

Hejsan lovers ! ;)
Var och bada ikväll igen med jessika,carro & bella. Det var inte så jätte varmt, men kul ändå.
Imorgon ska vi åka och bada igen med ello och matilda med, ju fler ju roligare ! :D Vi ska åka rätt tidigt imorgon vid 10 och jag måste hinna åka och handla och göra fika först. Jag måste måste måste köpa ett värmeskydd,min vågtång sliter jätte mycket på håret och jag vill lixom ha vågit hår...haha , men ska kolla på salongen i centrum ifall dem kanske har .
Hittils har mitt sommarlov varit underbart kul, inte haft tråkigt en sekund, tack tjejer för det roliga förresten, utana  er skulle det vara super tråkigt :( ! Men kommer bli lite tråkigt när jessika och ello åker till kranfors..  Men jag ska kanske också åka med min pojkvän till småland, vilket också ska bli kul, sen får vi helt enkelt se var som händer under lovet ! :)

ska nog träna lite nu... så att jag kan stoppa mig själv full med godsaker imorgon hehe ! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0