hemsk film

ojojoj nu är vi inne på vår tredje film,den första tappa vi bort oss i så vi böt till den j*vligt ledsamma filmen,den var bra men jag grät,till och med när filmen var slut. Det handla om ett koncentrationsläger på andra världskriget då en kille och hans familj flyttar in och hans pappa är typ "chef" över lägret.
Pojken skaffar en jude kompis från lägret och brukar sitta och prata med honom när han sitter på andra sidan stängslet, en dag bestämmer han sig för att också gå in i lägret,dem gräver ett hål i marken och han kryper under ,tar på sig en likadan uneform som alla andra i lägret, sen tog dom en "dusch" som dom trodde att det var ,och pojkarna dog, jag grät. Inte pga filmen utan pga att sånt har hänt på riktigt.
But time too move on. Man kan vara hur ledsen som helst pga av allt som hände då,men det går inte att ändra på det som redan hänt...men usch jag blir äcklad på hur man ens kan göra sånt.

Jaja nu ska vi se en romatisk film istället ;) Så jag blir lite glad igen !

Kommentarer
Postat av: SOFIA

ha en fin söndag och följ mig gärna via blogloving. KRAM

2011-06-05 @ 10:31:45
URL: http://sofiahanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0