I can't feel my legs

Okey nu är jag hemma igen, och som rubriken lyder, jag kan inte känna mina ben .
Jag var inte bara uta och gick på 2 långisar med hundarna,jag var också ute och cykla en jätte runda, trött ... men skönt är det ialf, alltså efter täning, gillar den känslan.
Men jag har inget smink på mig, orkar inte mitt på dagen med sol och allt, inte så fräscht ! Har helst bara mascara ! Men ialf så är jag nu helt röd i ansiktet, bränd såklart. Och hela mitt hår är helt genomblött, svett ! Uääk... så nu ska jag duscha. Det är nu 27 grader ute,så skönt!
Så ska nog forsätta sola sen
Btw allihopa, jag har stängt av min mobil, skönt att vara utan den skriv på facebook om det är viktigt !  Sätter på den sen, det är lite skönt att vara utan den ibland :p

noon makeup


Kommentarer
Postat av: sanashaba'

fin blogg!(:

2011-06-10 @ 15:28:55
URL: http://ssanashaba.blogg.se/
Postat av: Enya♥

allt bra idag? :D

2011-06-10 @ 17:27:00
URL: http://blueginger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0