i love you

Förlåt för öken torken här i bloggen under dagen ,men har faktiskt en riktigt bra anledning,har varit hos pappa.
Jag och simon drog först ned till en kiosk och köpte remsa,sen åkte vi tog och pendel till stuvsta osv, hos pappa åt vi middag ,kyckling ris och sås...mums, och sen åt vi glass och jordgubbar till efterrätt. Min systers barn blev jätte ledsen när dem ville dela hans glass..haha så gullig !
Sen doppade jag och simon oss faktiskt en snabbis gång,men det var såå kallt,så inget o skryta om precis... Och nu har vi precis varit och köpt chips och sprite,nu blir det en mys kväll simons syster sarah tipsa oss om tre filmer vi ska se,letters to juliet, jag sökte dig och fann mitt hjärta, och pojken i randig pyjamas. Men den ska tydligen vara vääldigt sorlig,fast den verkar bra.

i love u

bilderna tagna med simons webbcam idag, visst ser mina ögon fina är ut ? Det är för att bilderna är tagna i soljus och jag brukar för det mesta ta mina bilder i lampljus :) !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0