i'm home bitchees !

Nu är jag faktiskt hemma i uppsala again , vi var lite snabbt hos en läkare, sen gick vi och åt i taco max/mix eller vad det nu än hette, jätte gott var det ialf, åt upp simons mat nästan haha, ska defenetivt äta där igen, när jag är lite hungrigare, me love taccos !
Vi tänkte dra på bio och se Pirates of the caribbean 4(?) , men det blir nog och göra det nästa gång jag åker till honom .
Det ösregnade ute sen,drygt att shoppa då lite,men det gick bra ändå köpte en jätte snygg lång klänning,gosh ni måste se den !! (lägger ut bild på den alldeles strax.)
Kärring j*veln vi skulle köpa SJ tågbiljett av var så himla otrevlig,ni kan aldrig gissa, hade lust att ge henne en fet höger, varför är stockholmare så ortrevliga ? I don't get it... Sen fråga jag simon hur han inte kunde bli sur på henne för det hon sa, då sa hon att han är född stockholmare,och att han då är van .
I'm sorry alla stockholmare som läser det här, men varför är ni så otrevliga? (ALLA ÄR INTE OTREVLIGA,SÅ TA INTE ÅT ER OM NI KÄNNER ATT DET INTE BEHÖVS) ni tjänar inget till att vara otrevliga och bitchiga,det är verkligen jag någonting jag har lärt mig. Och hon var ändå en försäljare, dom borde nästan vara extra trevliga mot kunderna,tycker ni inte? Ska nästan ringa och klaga, för ja så irreterad är jag !
Hem resan gick ialf bra, men vääldigt fullt med folk på tåget.
Nu ska jag äta mat ,är super hungrig ! Saknar redan dig simon :( <3


Kommentarer
Postat av: natalie

sv. tack för kommentaren, fin blogg :)

2011-06-20 @ 20:16:49
URL: http://nattanz.blogg.se/
Postat av: natalie

sv. tack för kommentaren, fin blogg :)

2011-06-20 @ 20:16:51
URL: http://nattanz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0