irreterad.

Jag kom precis hem var ute med jessika,ello och faruk,najs, vi gjorde inget speciellt man jaa.

Jag är grovt irreterad just nu,och jag kommer skriva ut personliga grejer här för jag orkar inte bry mig.
Föräldrar är dumma ibland, min mamma attackerar mig om ingenting och säger att det är onödigt och säger praktiskt taget att jag är dum för att jag köper det,men helt ärligt så har du ungefär lika dana produkter ,då borde du väl vara lika onödig och dum,eller hur? Men neej tydligen inte från din synvinkel och åsikt, för i ditt huvud kan alla ha fel förutom DU ,eller hur? Dubbelmoral , ja . Sedan säger du att dina saker varar länge, ja det kanske dem gör, men det gör mina med , och så säger du att jag ska köpa sakerna från dem pengar du ger mig i månaden.
Sedan när vi snackar om andra saker som jag köper för pengar du ger mig i månaden är det också fel, du ger mig liksom en dubbelmoral. När jag köper sakerna för dom pengarna är det också fel, så kan du säga vad jag ska göra så jag någon gång kan bli rätt i ditt huvud?
Jag skulle lungt vilja skaffa mina egna pengar jag skulle mer än gärna flytta långt här ifrån, inget jag vill mer, men min pappa och din ex man kan ju inte ta hand om mig ,eller hur? Så vad har jag för val? Jag har aldrig tvingat dig köpa någonting till mig, så nästa gång du anklagar mig så borde du tänkt i förväg.
Jag borde dessutom få mitt eget barnbedrag för att köpa kläder ,skor och sådant man behöver,när man är 16 kan man kräva att få sitt barnbedrag, och det ska jag lungt göra, för du kommer aldrig lyssna på mig nu,det har vi ju redan fått bevisat ,eller hur? Du tror jag är en dum liten tjej som lever i en fantasi värld där allting är perfekt. Nej jag försöker bara göra det jag tycker är kul,jag försöker bara göra det bästa jag kan, och jag tänker inte lyssna på dig skit för jag är trött på det,jag försöker plugga på så mycket som möjligt, jag försöker städa upp och göra fint, men man får alltid skit ,eller hur? 
Nej jag behöver inte den saken för att överleva,nej. Behöver du din data för att överlava? Nej . Behöver du din hårspray för att överlava? Nej. Behöver du din mascara för att överleva? Nej . Alla dom sakerna har jag med och jag behöver absolut inte dom för att överleva, dom är ett andrahansval när man har det man behöver för att överleva,jag kommer nog aldirg att få dig att förstå det här men jag försöker.
Hår,smycken,smink och kläder förstår du inte att det är lite av min passion ? Låter så himla konstigt, men så är det. Det är en hobby för mig, och det är sånt jag är intresserad av. Jag är intresserad av sånt för att jag kan vara kreativ ,och jag tycker det är kul. När du attackerar mig om dessa saker känns det som om du förbjuder mig från att ha kul.
Skulle du göra samma sak om jag köpte målarfärg för pengarna? Nej jag tror inte det, för det är något folk har emot skönhetsprodukter. Folk tror att tjejer andvänder dom för att dom känner att dom MÅSTE andvända dom. Om jag kände att jag behövde se bra ut hela tiden ,skulle jag verkligen gå ut med mjukisbyxor till kalackskor och ett kaluffs till hår då ? Nej jag tror inte det. Smink och sånt kommer jag forsätta med,det är en hobby för mig. Kläder och sånt kommer jag forsätta med,det är en hobby för mig. Hår och sånt kommer jag forsätta med,det är en hobby för mig. Osv osv, precis som att hålla på med datan är en hobby för dig, vilket du lägger ner mycket tid och pengar på, FAST ÄN DU INTE BEHÖVER.
Som jag sa tidigare har jag inte respekt för folk som är äldre bara för att dom är äldre,jag har bara respekt för folk som förtjänar det, det var allt från mig, punkt.

Kommentarer
Postat av: nellie

Hej min vän!!!



Gillar dina arga blogginlägg. Varför kan du inte bo hos din pappa för????? Varför kan inte han ta hand om dig? Han bor ju i Stockholm precis som din älskling!!!! I Stockholm finns allt i Muppsala är det bara fulla studenter och andra fiskmåsar.Sriv i din blogg vetja, det e kul och lesa det där.



Nellie

2011-06-15 @ 10:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0