jag önska att vintern aldrig fanns

Heey , första dagen på sommarlovet, skit skönt
Vaknade ju för inte så länge sen,har legat och solat ett bra tag, och har också epilerat mig.
Senare kanske det blir att åka och bada / sola , om dom andra också kan , vill inte sola ensam haha... annars kanske jag drar ner med min bror eller någon !
Drick mycket vatten , det är 26 grader ute, jag brukar minst dricka 8 glas vatten per dag,men idag behövs det nog fler än det..
Nu ska jag ut och jogga med mina doggisar, stackars dem eftersom det är så varmt,men ska nog vara extra försiktig med dom,stackarna det måste vara jätte jobbigt för dom nu,så mycket hår som dom har.
Men kan alltid skölja av dom med kallt vatten sen!
See yah later , love ya all !
yttligare en bild från igår !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0