my name is like a dick,always in bitches mouths

Det finns inget mer irreterande än att inte kunna göra någonting en dag som denna ,det är nästan 30 grader ute och jag kan inte göra ett skit pga min j*vla axel ,ja jag är sur, som f*n .
Har solat ett tag o nu sitter jag och tittar på gossip girls, ska försöka ta det lungt så min axel blir bra snannare,åh irreterande... men snart måste hundarna ut på sin eftermiddagstur, yeah i got a life.
men det måste göras,jag längtar tills min pojkvän kommer hem igen ,och mina kompisar också, längtar till och med tills min syster slutar jobba, så jag åtminstånde inte behöver vara här ensam , gosh ,alla reser bort , except me .
Om någon känner för det så tror jag att jag åker och badar ikväll, om min axel blir något bättre, för kan knappt röra mig ordentligt. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0