nu är jag hemma igen

Nu är jag hrmma igen .
Slutade ju skolan tidigt, är jävligt irreterad på min lärare från igår. Drog ju hem efter luchen för att det skulle vara lekar på nått ställe, så jäkla onödigt jag är snart 15 bast - jag har vuxit ifrån sånt jag leker inte lekar ! Och OM jag skulle vilja leka lekar så skulle jag defenetivt inte leka det på skoltid.
 Sure vissa kanske tycker de är kul, då får dom gå så skulle vissa kunna vara kvar i skolan och jobba . Och min lärares ursäkt är att vi hamnar i en grupp utanför resten av årskursen,då har jag en nyhet till dig - I don't care ! Jag umgås redan med dom jag vill,och om jag ville umgås med dom så skulle jag redan göra det,eller hur?
Så säger hon att vi inte är en bra kombination och att vi inte borde vara med varanndra, och vem är du nu då? Gud? Detta är ett fritt land, man får umgås med vem man vill.
 Sen frågar hon 3 gånger om vi ska smita nu också.
Jag leker inte lekar,jag kommer inte leka lekar med massa ungar på miljoner år, därför stack jag hem, big deal? Jag är i skolan för att lära mig saker,så jag kan få betyg, en utbildning och få ett jobb, inte för att leka. Man borde verkligen göra någonting åt detta, för skolan är inte till för att ägna 4 timmar till att leka eller? Tror inte riktigt det är iden med att gå i skolan. Jag är grovt irreterad, min kompis var också sjuk ,och hon anklagar henne med, samma sak med fruluftsdagen när hon till och med var sjukanmäld, det ösregnade på morgonen och  då går inte jag och leker brännboll i en hage nej nej nej. Åh , herregud tror jag ska bli politiker så jag kan rädda framtidens ungar från detta skit , SKOLAN ÄR INTE TILL FÖR ATT LEKA,SKOLAN ÄR INGEN LEK. Är det bara jag som tycker det här är självklart ? Tyldigen inte min lärare. Min slutpunkt är, jag slösar inte tid på lekar.

Okej nu ska vi forsätta med det roliga,ska bara dra till centrum lite snabbt och köpa saker, sen ska jag vanndra iväg till jessika där ska vi fixa oss och sedan åka den gula cooling raggar bilen (kommer ni ihåg från valborg?) till skolavslutningen , i will bring my camera !

old picture, i'm sorry,men bloggar från min laptop med brist från bilder.


Kommentarer
Postat av: Anna

sv; skönt, jo det bara bra här också :)

2011-06-09 @ 20:57:44
URL: http://heeneley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0