ohyeah baby

DIN KLASS:

vilken skola går du på: Kunskapsskolan:)
i vilken klass: 9D,kan man väl säga, men sommarlov just nu !:)
trivs du i din klass:  joo  typ
hur många killar går det i din klass: Haha , har aldrig räknat :o
många tjejer går det i din klass: samma här !;)
vem/vilka är du med på rasterna: höömm, vi hart typ inga "raster" eller vet inte hyr jag ska förklara,haha!
har du pussat nån ifrån din klass:neej jag tror faktiskt inte det !:) 
har du kramat nån ifrån din klass: det är klart
haft sex med nån ifrån din klass: haha läraren du vet,nej absolut inte !:)
DITT RUM:

har du egen dator:
2 ,den du ! ;)
är din säng normalstor: dubbel :D
har du några tavlor som hänger i ditt rum: neej,men jag älskar vackra tavlor så jag skulle vilja ha , men min mamma vill inte få "märken" på väggen ! 
Vad är det för färg på ditt lakan: just nu ? Rosa tror jag ,eller grön/vitt kommer inte ihåg
sover du med något gosedjur: nej
många kuddar sover du med: 7 i min säng, tycker det är skönt med många kuddar överallt :)

SMINK:

vad använder du för smink: Just nu? inget ! inte när det är sånt här väder
äger du en mascara: jaa såklart!
äger du täckkräm: täckkräm? aldrig hört förut? menar du foundation ? eller coverstick? jag äger miniralpuder,tycker det är bäst!:)
brukar du borsta ditt hår: jaa det är klart
använder du diadem: ibland
brukar du ha håret i en hästsvans: neej faktiskt inte,men jag passar i det,so jag borde
brukar du ha flätor i ditt hår: nej
använder du hårspray: inte ofta
använder du mousse: ibland


IDAG:
vad hade du för kläder på dig idag: shors, topp
vad gjorde du idag: solat osv 
har du pratat i telefonen:jaa min syster väckte mig i telefon ...haha
vad var det för färg på dina strumpor: har inga

JUST NU:

är du inloggad på msn: näe
hur ser ditt hår ut nu: utsläppt
är du trött just nu: typ inte
vad är du inloggad på just nu: inget förutom blogg.se
vad är klockan just nu: 17:00


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0