simon sussar

Åh vad jag är dålig på o uppdatera nu. Men det kommer nog bli så dem följande dagarna, ni får leva med det helt enkelt.
Sitter och lyssnar på musik o äter choklad, caribbean faktiskt,gooood ! Min favvis nu faktiskt,hoppas bara dem inte slutar sälja den nu som dom gör med alla andra choklader . Fast nu borde jag egentligen sluta äta choklad och äta frukost,eller vad tycker ni?
Simon har somnat på soffan haha! Det känns jätte sent tycker jag men klockan är ju bara halv nio :O
Sen blir det att fixa sig,och åka ner till stan och shoppa lite,kanske gå på bio och bada, ute ;) I like it ,like it.
Laddar upp bilder senare, nu måste jag dra,puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0