the fashion show

Hemma igen .
Tog en rätt lång promenad och tog massa foton . Älskar att ta foton,vad säger ni ,bli fotorgragf?;) Njaa..jag sa inte att jag var bra,bara att ja gillar det,och det är ju heelt olika saker :)
Så vad händer idag ?
Ska köpa lite grejer,och jag vet inte om jag ska åka till simon. Har inget busskort,och jag orkar inte liksom riktigt..Jag vill verkligen åka,men jag känner inte för att sätta mig på ett tåg till stockholm just nu .
Jag är trött, och jag skulle älska att bara vara hemma och ta hand om mig själv,tänka på mig själv,och bara vara med mig själv idag. Självisk? Nej, det tycker jag inte, alla borde tänka mer på sig själv,det gör dig inte till ego. Du blir ego om du BARA tänker på dig själv.

Nu sitter jag iallafall på The Fashion Show. Vissa mode människor är verkligen CRAZY, but I like it. Skulle lungt vilja gå och titta på en mode show någon gång, jätte kul.
Nu ska jag överföra mina bilder från kameran till datan,min systers balbilder,lite bilder från idag också. Antar att alla tjejor från 9an vill ha bilderna,så lägger väl ut dem på facebook eller nått, eller så ber jag emelie göra det,det är trots allt hennes bilder !:)

Kommentarer
Postat av: N A T H A L I E

Lite kanske :D

2011-06-01 @ 15:25:13
URL: http://nathalienyren.blogg.se/
Postat av: MADDES

Kikar in och önskar dig en fin kväll!

2011-06-01 @ 16:44:17
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej! kolla in min blogg och var med och tävla om att bli dagens blogg!

2011-06-01 @ 17:24:52
URL: http://lisaanist.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0