the one day you're in,the other you're out

oh my god...ser ut som om jag var på värsta festen igår pga mitt ansikte och hår var kaos haha...men praktiskt taget satt jag bara vis datan sen gick jag och la mig ganska tidigt dessutom.
Nu har min långa depp äntligen slutat , fast jag är fortfarande förkyld, så nu ska jag ta ett hett bad,
och sedan ska jag äta lunch/frukost. Det blir vårrullar -  och det är faktiskt jag som ska laga det, wihoo.. ! :)
Idag är det 18 grader i skuggan,så det blir deft gör defenetivt att göra någonting ute!

hitta ännu en puss bild,måste sluta med puss bilder,haha! Någon gång ska jag lägga ihop alla bilderna och lägga upp här på bloggen ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0