tonight i lovin' you

Klockan är nu halv 11,och vi har inte gjort ett skit ! :O Haha,jo lyckades ialf väcka simon så åt vi kladdkaka och titta på en lite små sorlig film om någon tjej som har väldigt falska vänner en dålig pojkvän osv, den hette "linas kvällsbok" tydligen.
(Och nej jag duschade inte med simon ello det va han som skrev hahah xD)
Nu måste jag fräscha upp mig lite känner jag,går runt med en trasig tröja och gårdagens smink och håret är inte ens att prata om ... Men det är skönt här,känner att jag kan vara mig själv. Jag kan vara hur ofixad och ful som helst,för vem bryr sig egentligen ? Vad spelar det för roll in the end ,egentligen .
Men en sak jag måste röja upp är simons rum...haha det ligger felicia kläder över allt .. Ska nog försöka få simon att gå ut och gå eller något sen känner att jag måste röra på mig,synd att hans söta hund inte är här .
Men så dålig på att uppdatera är jag väl inte ?:o Eller...? Haha jo..

gammal bild från valborg,anna ,jessika,ello och jag ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0