vaarför?

Jag satt och titta på den här gulliga videon på MTV med taylor swit, och helt plötsligt kommer justin biber fram,det var inget trevligt sätt att vakna på... :( och jag som redan var depp... :(
Och ja en till sak, kan någon säga mig varför jag är så depp för? Jag förstår inte själv.
Det är dåligt väder ,kan va en anledning,och jag är ju fortfarande sjuk , och plus att jag såg ett hemskt pogramm om hemlösa igår, plus att min pojkvän är inte tillgänlig. Hoppas någon kan göra något med mig idag, annars kommer jag seriöst dö en depp död.
Kan det inte bli soligt igen!?!? Så att man kan dra och bada eller nått, det här vädret dödar mig..


Kommentarer
Postat av: felicia

lalala

2011-06-15 @ 10:55:45
URL: http://pinkyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0