wanna party or what ?

Jag tog massa fina bilder igår, men tyvär så la jag in dem på min andra dator , i'm so sorry !  Och jag orkar inte byta just nu , mycket skönare med laptopen, men det går inte att överföra saker till den för alla usb hål är trasiga,eller det är något fel med den ialf !:o
Måste åka till min pappa någon gång så han kan fixa den .
Och apropå det måste jag hitta en present till en kompis & till en pojkvän, första gången jag köper en födelsedagspresent till honom. Vad köper man till en kille !? Help me cause i don't know :(
Idag var jag ialf hos en kompis som sagt , vi stack till ica för o handla lite,så bakade vi broownies ! m
ums. sen snacka vi lite bullshit och så , haha ! :D
Imorgon ska jag jobba.... jaaa jobba. So not felicia style ? :o Haha,skojja ! Så nu ska jag göra blåbärspaj, usch vad gott ! :o


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Schysst design du har på din sida. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-07-19 @ 06:17:02
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0