äckligt..

Igår på nyheterna var det om en lärare som hade skickat sexuellt stötande sms till en tjej som gick i 9an , t.e.x föreslog han att de skulle duscha nakna tillsammans i duschen , den trettonåriga mannen får ändå forsätta sin lärarutbildning ! Den här mannen är alltså en pedofil , tjejen anmäler honom , och han får forsätta som inget hänt?
Jag går i 8an, tänk om det här blir min lärare sen ,jag vill verkligen inte ha en pedofil som läre, sverige borde skämmas, lagarna på sånt här borde vara mycket mycket mycket hårdare, hur kan man ens tänka på att låta den här mannen forsätta jobba som lärare? Det här gjorde mig rätt upprörd som ni märker..
Idag på nyheterna handla det om en läkare som hade gjort 14 (eller mer) sexuella övergrepp på äldre kvinnor (patienter alltså) hans första anmälning var 2002,sen fick han 13 anmälningar till "men eftersom han ansågs som en trevlig kille av alla andra,så lyssnar vi inte på alla anmälningar" , inte förns nu blev han av med jobbet 9 år senare !
Hatar verkligen såna här äckel gubbar..
Jag skulle kunna ursäkta för mina starka uttryck om det här,men nej det tänker jag inte göra,för det är exakt såhär jag tycker, såna här borde hamna inne på livstid,alltså inte några år,nej tills dom dör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0