Åker

Hej igen ! Det blir o desgina dem här j*vla bloggen senare,
ska åka med min syster och köpa en ny bärbar data som hon ska betala tillsammans med mamma ,eftersom min pappa är så snål och inte kan hjälpa till sin egna dotter utan bara lägga ner massa pengar på nya tjejer som han ändå lämnar efter några år, förlåt jag vet att man inte ska skriva ut personliga saker på bloggen , men just nu är jag så trött och irrreterad på dig, har ingen repsekt för dig längre,förstår verkligen inte hur du tänkter.
Nog om det, man ska ju fokusera på det som är posetivt i ens liv, right?:)
Nu ska jag sminka mig, och senare blir de o åka ! :) Puss hej
värlens dåligaste kvalitè haha men whatever ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0