baby when we make love it's like oh..

Kom hem för inte så länge sedan, var ute och gick med Jessika och de tre hundarna i nästan 2 timmar ! Jag hade bara en tunn jacka,leggins och converse på mig , så gissa om det blev kallt? När jag kom hem var jag tvungen att lägga mig i sängen för att få upp värmen igen.
Är det bara jag som är lite osäker för att gå ut sent på kvällen ? Skulle aldrig våga gå sådär ensam. Gosh vad folk stirrade idag också...jag fick lite ryck idag när jag fick nog haha, det är så irreterande där folk bara stirrar, säg "hej" istället,det är så mycket trevligare:)
Så var det någon konstig man som kom fram och började kalla mina hundar för lejon , haha han var förmodligen full..
Vi hämtade inte skorna idag,för affären stängde så tidigt,och imorgon är det helt stängt,så det blir och hämta dem på måndag istället,men det går nog bra. Hoppas bara dem passar, beställde en storlek större än vad jag egentligen har ,för ello sa att man skulle ha det?
Nu sitter jag och stampar med foten i golvet,för den har somnat haha..

Kommentarer
Postat av: Ello

hahah hon i affären ba vad har dina kompisar för storlek jag ba 38/39 hon ba men då beställer jag 2 39:or o jag ba okej xD

2011-03-19 @ 23:04:54
Postat av: HANNA

Godmorgon :) Allt bra?

2011-03-20 @ 08:35:38
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Postat av: felicia

jaha okey , men de blir säkert bra ;p

2011-03-20 @ 11:11:17
URL: http://pinkyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0