bellydance shoes

Hej! Kom precis precis hem, skolan var helt okej (fick dock inte mycket gjort idag) , åkte sedan med jessika och ello och köpte magdansskorna, dem passar rätt bra, men de ska vara lättare att dansa med dem :)
Halv 6 börjar min dans,så det är ungefär 2 timmar kvar tills jessika kommer och hämtar mig ,
 just nu sitter jag bara i sängen och äter mandarin , hittar seriöst inget bättre att äta. Brukar ni äta mellan mål när ni kommer hem? Och vad äter ni då?

visst ser det ut lite som ballerina skor?


Kommentarer
Postat av: JENNIFER ♥

okei ? nog kan man väl gilla hans musik och utseénde förde ?

2011-03-21 @ 15:42:31
URL: http://lovejennifer.blogg.se/
Postat av: JENNIFER ♥

okei, de e du de ?! hoppas du int fick så stora problem med att jag gillar honom ? och hans längd är rätt fin tycker jag!

2011-03-21 @ 15:58:43
URL: http://lovejennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0