have you ever loved somebody so much it makes you wanna cry?

Nu har jag suttit och töntat vid min nya älskade dator i timmar, får fan ont av att sitta med den i sängen i timmar,min rumpa har ont..
Jag är skit stolt över mig själv,har inte ätit något som inehåller socker på hela helgen, ska försöka att inte göra det förns sommar lovet börjar, tror ni jag klarar det? ;) Gillar utmaningar, och när jag bestämmer mig för en sak,brukar det också bli så.
Imorgon är det skola,ska sen åka och köpa magdansskorna,sen på kvällen blir det magdans, det blir bara svårare och svårare för varje gång,är redan nervös och uppvisningen är i maj ,haha!
Men nu blir det och sova, godnatt sötisar  ♥

Brandy - Have you ever
Vet att låten är gammal,men den är bara så gammal , blir nästan kär av att bara höra den ,haha! :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

den låten är så fin :)

2011-03-21 @ 00:23:33
URL: http://lilleput.blogg.se/
Postat av: madeleine

Hehe, ja visst är den snygg ;)

2011-03-21 @ 14:56:00
URL: http://madeleineeswan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0