he's is more than a man, and this is more then love

Vaknade precis, drömde sjukaste drömmarna först att jag blev kidnappad,och sen att jag dödade galna fåglar.. Usch!
Ska duscha snart sen ska jag iväg och köpa lite kläder och en klädställning från IKEA ,måste också köpa ett par skor...
Börjar få för mycket kläder så det blir ingen ordning på det hela..men vad kan jag säga,jag älskar kläder ?
Vi hörs sen,ni får ha det så bra så länge !:) Btw ska försöka göra ett videoinlägg idag också, är sådär bra på det va? Säger att jag ska göra de hela tiden men det blir knappt av..min röst blir konstig på inspelningar o känns fjantigt o prata med sin kamera,men vad gör man inte för er?



Ciara - Gimme dat


tittade på hundvalpar på nätet igår,kolla vilka söta? Blir kär..haha.


Kommentarer
Postat av: MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!

sv: Tack ;)

2011-03-27 @ 12:29:12
URL: http://mmeeli.blogg.se/
Postat av: LärMigTeckna

hihi tack! ^^

2011-03-27 @ 12:36:23
URL: http://larmigteckna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0