he's more then a man,and this is more then love

Hej era gullungar ! Skolan idag var knas, fick en utskällning av min lärare för att jag kom försent pga att jag hade väntat in mina kompisar på morgonen , irreterande lärare,kom kanske 30 sekunder försent,bara för att jag har ett liv och inte sitter i skolan sju timmar innan den börjar.
Skollucneh är förvånande bra,älskar den nya matleverantörern ,maten är ju faktiskt ätbar..luchrasten var knasig haha,inga kommentarer om den ,men vi lekte praktiskt taget i en park som ett gäng sexåringar,det är roligt o vara barnslig,är det inte?
Massa onogna och störade nior det går i våran skola också..suck. Åkte till stan efter skolan för att köpa kläder,skor, sen kom jag på att det är onödigt att köpa vinter grejer nu ,när det ändå är sommar snart, hade sen dans, vi har bestämt platser till uppvisningen,ello och jag står längst fram,och jessika står en rad bakom :)
åt precis middag , var skit hungirig, ligger nu ihopkurad i sängen , känner mig sjuk..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0