i love my boyfriend named..

Nu har jag städat klart,jag har pluggat och jag har tränat och nu sitter jag och väntar på min älskade pojkvän ..
vid namn pizza.
Haha osmart ? Tränar och äter pizza och lasange men what the heck,det är ju lördag ;) Har ialf inte ätit godis ..än,haha närå skojade det ska jag faktiskt låta bli, ska försöka gå ut o springa lite senare nu när snön börjar smälta och det blir varmare kan man ju börja springa igen ,that's nice
i början av förra terminen ..
åh jag kommer ihåg på våren förra året,brukade alltid jogga ner vid den här sjön, och jag och jessika kunde sitta på en stor bro där någon timme där o bara prata,det va så mysigt på nått sätt, längtar till våren !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0