I want you too have smarts, it's not enough too have balls

Jag märker på er att ni verkligen besöker min blogg mer när jag uppdaterar bättre, därför ska jag också försöka blogga betydligt mycket mer. Men ni som går i skolan just nu vet hur tufft det är, och speciellt om man går i min skola, så man är helt slutkörd på kvällarna, och då orkar man inte göra annat än ligga i sängen och se ut som en död fisk.
Märks på min bror att han också är trött, han skulle packa in matvaror i kylen,så ser jag att han har lagt in schampoo och balsam där också,haha!
Nu är jag fakiskt helt klar med mitt manus, vet inte riktigt om jag känner mig nöjd, men det blir att lämna in det iallafall,har kämpat massor med det nu , och orkar verkligen inte lägga till något extra i manuset längre.
Och just det , den 13 Maj så är det uppvisning för magdansen! Mycket mer än så vet jag inte än , inte vart det ligger eller något..men det kommer sen .
Nu ska jag städa klart mitt rum , bloggar mer senare ! Love too ya all


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0