my summermemories

Bara jag som längtar efter sommaren !? Kände att jag inte uppskattade sommren så mycket förra året som man verkligen måste göra
Den här sommaren har jag bara ett mål , ha så kul som möjligt, för det är verkligen det sommren handlar om ,right?:)
Ska bada mycket,sola på stranden,gå på party såklart,hänga med kompisar,shoppa på stan,åka till grönan ,o bara njuta av the good life, gosh vad jag längtar..den här sommaren ska bli härlig.
Här kommer några bilder från förra sommaren,har inte så många eftersom jag är lite små snål när det gäller bilder på mig själv,också för att jag har bytit dator,men nu har jag ju skaffat en bra kamera o allt, så den här sommaren blir det bild bomb !;)
haha mina söta tjejor !
valborg 2010,roligaste !
låtar som får mig tänka på sommaren..Inte för att det här riiktigt är min musik smak,men det här är bara sommar minne låtar för mig,haha o dom flesta är rätt roliga;)
Litanol - Sommartider

Litanol - Skaka din gött för mig
Sommarpojkarna - Oops vi gör det igen
Sommarpojkarna - för snygg för mig
Elov och Benny - singel och sökande

Kommentarer
Postat av: Litanol

schyssta låtar! ;)

2011-12-07 @ 19:52:51
URL: http://www.litanol.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0