just let me feel the heat,and let's see if you can keep up with me

Idag har jag fått mycket gjort i skolan ! Jobbade med svenska,matte och engelska, vi har ett projekt som kan höja ens betyg ,om man gör det bra. Och när man ändå ska göra det, varför inte göra det bra?
Vi såg på en jätte hemsk film om andra världskriget,började gråta när dom döda små barn..låter hur töntigt som helst, men så hemskt att veta att sånt här har hänt på riktigt..mår dåligt av att tänka på det,so let's not think about it.
Min mamma fyller också år imorgon,så åkte och köpte saker till middagen min syster och jag ska göra imorgon,jag ska också baka,min syster är sådär på det haha, och så har vi köpt ett par jätte coola glas med isväggar,så drickan håller sig kall.
Hoppas inte hon läser detta nu,då blir det ju ingen överraskning haha !
Förresten ANN vann top model ! Fattar inte hur f*n dom tänkte då alltså..säkert bara att dem vill få fler tittarsiffror..
Tyra Banks - Shake Ya Body


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0