no more running

Jag är skit sur ! Precis när jag verkligen har fått igång min träning och verkligen börjar springa ute, så ska snö komma igen !
Så irreterande, jag är inte så inne i att åka till ett gym ,det är roligare och bättre (för mig) att träna lite mer på egen hand , förutom på dansen dock. Ska läsa runt lite på internet på övningar som man kan göra hemma, vill träna benen och magen ! Och har gjort ett löfte till mig själv, inget godis i helgen , vi får väl se om jag klarar det,men har ialf klarat det än så länge..;)
Är så trött på att bo i Sverige ,tror faktiskt jag kommer flytta utomlands när jag blir äldre ,är verkligen ingen vinterperson.
bild från när Jessika och jag var ute och sprang i Tisdags,det är nästan ingen snö på gatorna här :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0