he eat my heart

Jo hårinpackningen ..var jätte dålig ! För den stinker försökte få bort lukten med massa schampoo och balsam , gick bort rätt bra, men det är fortfarande lite lukt kvar.. Usch ! Eller vad förväntar jag mig egentligen ,när den b.l.a innehåller lök och fil , men ändå, ibland måste man ta chanser,annars skulle jag ju inte veta ,om den kanske var jätte bra? Men kommer aldrig andvände en hårinpackning med så starka ingredienser i någonsin igen..
Och nyss märkte jag att min läppglans har gått sönder och läckt ut i min väska så nu ligger det massa kladd över mitt manus och allt.. Jaja,det går nog och fixa.
Min syster är nu påväg till stockholm ,till vår pappa för att fixa min dator,och jag vet att hon egentligen inte vill,och hon vet att jag verkligen inte vill ,och min mamma skvallra och sa att hon åkte dit bara för att pappa skulle fixa min data, tack kära syster ! Säg inte det här till nån , men ibland tycker jag faktiskt om dig.
Nu ska jag storstäda i mitt rum , behövs..
Facelook ,no makeup.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0