yeah baby it's friday

Igår hann jag inte skriva någonting innan jag gick och la mig, kom hem lite sent efter att jag hade varit ute och sprungit.
Det var en kärring som kom fram till mig och stod och kolla på mig bara för att skälla ut mig för att jag inte plockade upp hundens bajs, långt uppe i skogen.
Hon sa "tänk om någon unge vill rulla runt där, du måste alltid ha med dig bajspåsar,oansvarig som hundägare,bla bla bla", för det första, ingen unge får plats att rulla där, för det andra du känner inte mig så du kan inte anklaga mig för att vara en oansvarig hundägare,och för det tredje, varför står du här och spionerar på mig?
Hon gick bara..fega kärring. En sak jag verkligen har lärt mig i livet är ta ingen skit,utan ge alltid svar på tal. Förstår att hon kanske inte vill att det ska ligga bajs mitt i gatan (vilket de inte gjorde i det här tillfället) men om du vill säga till någon så kan du fortfarande vara trevlig och hålla en bra attidyd.
Men sen fick jag ändå reda på att hon var någon psyko women som alla hatar , eftersom hon har så taskig attityd får hon skylla sig själv, hon har skällt ut adra hundägare här av alla olika anledningar som hon kan komma på, dessutom var hon busschaffis, så kan förstå att hon inte har något liv och leker "bajs polisen" på fritiden istället.
Nog om det, men jag blev så irreterad ! Idag var det skola som vanligt, hade stor bg (typ samling) i aulan eftersom det bara var 2 lärare från år 8a i skolan idag:o Sköönt.. Sen jobbade jag massa svenska, ska jobba mer med det i helgen så ska jag lämna in tre steg (typ uppgifter) på måndag , känner att det börjar gå frammåt i skolarbetet.
Åkte till stan vid ett , lämnade några böcker som jag och Jessika lånade förut, vi kollade runt lite på kläder och så.
Och det har börjat snöa igen, så typiskt precis när jag började få vårkänslor och allt..
Och mina magdans skor (tossor)har kommit,ska åka och hämta dem imorn , nu ska jag testa en hårinpackning som jag skulle testa förut egentligen..;)
Det blev en lång text men det har hänt lite.
Btw, designen är lite konsitgt har svårt att hitta bilder jag vill ha till min header, men ska försöka fixa något snabbt bara så länge.
facelook of the day ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0