sweet little princess

Lördag morgon ! Vaknade med solen i ögonen .. synd bara att det är snö ute igen.
Har ni några planer idag? Mina är plugga,träna och åka och hämta tossorna (magdansskorna) med Jessika, men vi får se när det blir, butiken är så "gömd" i stan så det är svårt att hitta dit, men om ni är bra på att hitta så heter affären ialf digit , väldigt bra dans affär, har alla olika danskläder osv, men vissa saker som dem bara har på hemsidan kan du beställa till deras affär ,så får du ett sms att du ska hämta det du beställt, och om du gå på Uppsala Dans Center får du lite rabatt också !:)
Nu sitter jag och fixar mig , bloggar mer senare.
bildbriist, men här kommer en gammal iallafall ;)

Kommentarer
Postat av: Jennifer carlsson |

var gärna med & tävla i veckans blogg hos mig & ta chansen att ha upp till 1000 extra läsare per dag!

2011-03-19 @ 14:26:25
URL: http://lifebyjenniferandida.blogg.se/
Postat av: Johanna

Fin blogg! :)

2011-03-19 @ 15:16:36
URL: http://nittonhundranittiosjuan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0