we love shopping

Sitter och internetshoppar..ja igen haha:)
Hittade jätte mycket fina kläder och skor till sommaren,på rea desutom, bara jag som är riktigt taggad till sommaren ? Jag förbereder mig gärna innan med kläder och så, har jätte lite sommarkläder känns det som .
Ska visa mami snart, och ska försöka övertala min snällaste underbaraste älskade mamma att köpa dem åt mig:)
Allt är beställt från http://cellbes.se
Två par mjuka leggins,tänkte ha när jag springer 118:-
Härlig rosa strandkjol,199:-
Coola leggins med dragkedja nertill,199:-
Gullig gul sommrig klänning,299:-
Fin strandklänning,kan även andvändas som kjol , vill ha i turkos, 198:-
Gullig klänning, 229:-
Söt topp,199:-
Coola leggins ,om du tittat närmare ser du att det är ett "ormmönster" 99:-
Leggins,99:-
Blev lite kär när jag såg dem här, 149:-
Dessa var också snygga, 199:-
Klänning 229:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0