you'll always be my hero, even tought you've lost your mind

Hej ! Hade skola idag såklart, hade möte på morgonen , om att lärarna i skolan särbehandlar,vilket dem gör, men tror det problemet är löst nu . Tror faktiskt många känner såhär,men inte vågar säga ifrån,där är jag annorlunda.
Jobbade i skolan osv, inget speciellt o berätta om det, höll på o somna på föreläsningen,vet inte varför ,sov ju bra ikväll och allting.
Sen låste gabriel fast min väska i ett skåp och i ett element haha,sen kommer en kille från klassen över och tar tag i hans arm ,drar bort honom ,såg skit kul ut ,haha.
Åkte hem med bussen, brevis jessika sitter en äldre man som grov gräver i sin näsa...och äter upp det, får rysningar av sånt där, såå äcklig !
Åkte hem ,tittade på ghost whisper, och åt soppa haha! Tränade faktiskt idag ,sjukt jobbigt,men länge sen,måste börja bli nyttigare alltså..
Duschade sen och här sitter jag ;) Ska titta på det sista avsnittet av Top model sesong 15 nu , det är bara Ann & Chelsea kvar, tror Ann kommer åka ut , för hon har såå dåligt självförtroende,och det ända hon är bra på är att ta foton , runways t.e.x är hon inte bra alls på..
det här är Ann ,(ursäkta för mitt uttryck) men det ser ut som hon har aneroxia, tycker inte ens hon är vacker,men men alla har olika åsikter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0