dagens outfit & facelook

dagens outfit,inte världens bästa cam i know!
Idag blev de casual,
jeans leggins (dem är faktiskt mörkblåa,men ser svarta ut på cam) från jag vet inte vart.
Kofta från ellos.se i think
midjeskärp från ginatricot
och dagens facelook without makeup ,men det kanske inte syns så bra ,det är ju ändå svartvitt.
Förresten har jag på mig ett halsband som jag fick från min mormors man,han är afrikan och bor i gambia (eller nu i sverige) tyvär kan han inte åka tillbaks och hälsa på sin familj,för deras president är knas..
och när han försöker få svensk medborjarskap (vilket han behöver annars kommer han hamna i fängelse i gambia ,presedenten tror att dem försöker störta honom,vilket dem också försöker, men aa) ,och här i sverige är dem ju inte mindre galna,han och min mormor måste göra värsta interjuver om vad dem gör om dagarna,för dem tror att hon kan ha låtsas vara gift med honom för att hjälpa honom till sverige så att han kan gömma sig här (vissa gör så) och då fågar dem värsta konstiga frågor och allt...blabla jobbigt.
Men om det löser sig till vinter då kanske det blir att åka dit *hoppas*
Har också lite fler smycken där ifrån,och lite kläder med,brukar glömma bort det,men kul att ha lite grejer där ifrån för det är ju så annorlunda.
Förr kom det fram en afrikansk kvinna till mig när jag var liten och frågade vart ifrån mitt halsband,och jag sa gambia då,och hon ba "jag visste det!!" haha !
Oh ,nu har jag skrivit mycket,just for you ;) Nu ska jag äta något,smälta maten,sen blir det en jogging runda,wish me good luck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0