for more shine

Jag gav alltid tips förut i min blogg, men jag slutade med det. Varför?
Det är kul att dela med sig av sina olika tips, jag är ingen expert ,men alla har väl sina små tricks? ;)
Jag har iallafall ett jätte bra tips på ett schampoo och balsam.
Det ger volym,gör håret väldigt lent och mjukt, och framförallt shine. Vilket är vad jag vill ha,eftersom mitt hår lätt blir "styvt" på något sätt.
Iallafall så är det viktigt att skölja av sitt hår med kallt vatten, och skrubba inte in schamppot och balsamet ,utan "massera" in det.
Om du har svårt för att få volym i håret vill du inte ha så mycket balsam i håret,och defenetivt inte i hårbotten , men jag har ganska bra naturlig volym. Så jag brukar massera in balsammet i hela håret,och så brukar jag ha det där i 5-10 minuter,och sen skölja ut det med kallt vatten.
Det blir mycket lenare och skinigare då!
Här är schampoot och balsammet, gliss ,enligt dem så ska det ge upp till 130 procent mer shine.
Den funkar på mig,testa du med ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0