great day

haha det var faktiskt simon själv som skrev förrra inlägget när han var här haha;p
Det var ett slags typ öppet hus i min skola idag,det var rätt tråkigt eftersom man inte visste vad man skulle göra,men var ialf där ett tag med jessika,ello,jonte o danne:D
Sen ringde jag efter anna,och senare kom också simon.
Vi var typ där ett stund och väntade på att vi skulle sluta skolan hehe! Sen åkte vi hem till mig,gick ut med hundarna och var typ i mitt hem en stund, så åkte vi hem till anna,vi skulle titta på harry potter filmerna,men ludwog är så dum och förstör varje film haha!
Så vi grillade korv ist, senare åkte vi ner till stan och jag sa hejdå till simon , saknar dig !
Massa konstiga tjejer o en kille på bussen OMOGNA , höll på o bråka med busschaffisen till polisen var tvungen o komma,irreterande.
Nu är jag ialf hemma,ska röjja upp lite i mitt stökigt.. bilder kommer upp senare,puss!

old old pic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0