helgens uppdatering

Hallo sötisar!
I'm so very sorry för den dåliga uppdateringen i helgen. Men som sagt igåt eftermiddag/kväll så åkte jag till stockholm för o vara med Simon. Tågen gick inte så ofta så kom fram rätt sent.
Vi åkte till liljeholmen eller vad det hette och köpte maaassor med godis,eller snaraere simon köpte massor med godis.
Åkte sen hem till honom åt middag sen åkte vi ut och kollade på massa coola djur,såg några vildsvin och vilsvinsbebisar,dem var jätte gulliga,och såg också 2 älgar jätte nära.
Det blev sent så jag sov över hos honom,vi tittade på ghost whisper,tycker dem serierna är jätte bra .
Och mitt i natten började jag plötsligt få jätte ont i magen , aj:(
Åkte hem idag ialf vid 17 tiden någon gång råkade köpa fel tåg biljett,men som tur är fick jag åka med än då,det var en snäll tåg gubbe :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Det är bra med mig ;) Nu är det inte långt kvar till sommarn :D



Ja jag gillar den bilden, ett minne liksom :)

2011-05-22 @ 21:08:39
URL: http://baastavanner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0