hemma från magdansuppvisning!

hej ! Magdansen idag gick skit bra,alla var verkligen jätte duktiga, och det var super kul,skulle verkligen kunna göra detta varje dag. Vi kanske kommer på uppträda på lördag igen också *hoppas* .
Kommer sakna alla i min dansgrupp,alla är så trevliga o snälla,och vi har precis lärt känna varanndra,och trivs verkligen med att dansa med dem..
Bilder kommer upp sen,sparar dem från fb sen när folk lägger ut,min kamera hade inge batteri så kunde inte plåta något .
Ikväll blir det grillfest med familjen och grannarna tror jag,sen imorgon blir det ännu mer partaay ! Ja på en söndag - vi är lediga på måndag ju ... ;) nice nice
hur tycker ni jag passar i lockigt/vågigt hår?  var nämligen tvungen o ha det på uppvisningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0