I been all around the world,not once did you leave my mind

Dagen har varit bra! Redovisade ett steg i engelska (igen!) får veta mitt betyg någon gång den här veckan eller nästa,sattsar VG så blir djupt besviken och dem inte ger något mer till mig,men det gick nog bra. Bara det att alla hade skrivit om USA och jag om Italien,jaja,jag tycker Italien är intressantare,eller båda är intressanta,kom bara på mer att skriva om Italy !;) Very nice city
Efter skolan var jag med simon hemma hos mig,vi åt jordgubbar o så,gott! Åkte senare ner till stan simon min lilla söta bebi bobo köpte massa godis till oss på "ahmed's livs"...hahah ni kan inte ana hur mycket jag garva åt det,och det hette så på riktigt. HAHA!
Har testat marabou mango nu med,den var inte en "wohooare" om ni fattar vad jag menar;) Smakade inte så jätte mycket melon caribbean var godare faktiskt. Hatar att dem slutar sälja vissa choklad kakor,det är mycket roligare att ha fler att välja emellan,dem skulle tjäna på det eftersom jag väljer t.ex att inte köpa en chokladkaka från dem ibland för att jag är så trött på dem smakerna som redan finns.
Vi mötte sen upp the jessika och the ello och precis då gick dem andra killarna,vi satt bara och fåna oss i stadsparken ett tag och åt godis and stuff, mysigt .
Sen var min bebi bobo (haha älskar att säga så) tvungen att åka hem! :( Miss u bebi bobo !

old picture !

Kommentarer
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv; ska du säga sötis !:D

2011-05-18 @ 21:25:23
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: angelica

sv taack! :)

2011-05-19 @ 19:31:15
URL: http://angelicacarlsson.blogg.se/
Postat av: Emeliié

Joo tack, min vecka har varit bra..

SEG bara... aldrig varit med om segare :P



Händer i helgen då ?

2011-05-19 @ 20:07:47
URL: http://emeliieruukeel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0